Khamis, 7 Jun 2012

THERMOS COCA COLA

Assalamualaikum.  Terima kasih atas info dari blog rakan-rakan mengenai thermos COCA COLA ekslusif hanya di MyNews.Com.  Masa jalan kat Giant Seri Manjung tempoh hari aku pun singgah la ke kedai MyNews.  Tanya kat kaunter tu ada lagi tak thermos dan dia jawab ada banyak lagi.  Tak habis-habis rupanya stok kat Seri Manjung ni.  So, aku pun buatlah pembelian mengikut syarat yang ditetapkan untuk dapatkan thermos tu. Aku amek satu jer.  Cukuplah.  Boleh bagi isteri aku buat bawak bekal susu panas pergi sekolah.  


MERAH MENYALA
WARNA EKSLUSIF COCA COLA


 Air COCA COLA yang aku beli sebagai syarat untuk dapatkan thermos tu pun dah selamat diminum sampai habis.  

Sempena EURO 2012 ni COCA COLA menganjurkan pertandingan minum dan menang.  Tengok bawah penutup dan menang hadiah tertentu.  Untuk info lanjut tentang peraduan tu boleh tegok di link
http://www.coke.com.my/euro_2012/index.html


Ada kod kategori hadiah yang kita menang antaranya tiket pg tegok Euro, Jersi, bola, topi n wallpaper.  Kod yang aku dapat ialah WP : WALLPAPER.  Nak tebus simple jer pg jer kat web www.coke.com,my.


Inilah wallpaper yang aku dapat.  Jadilah tak dapat yang lain pun...




Sekian.....

2 ulasan:

  1. bwk bekal susu panas ek..really touching...tq..hehe

    BalasPadam
  2. Perghhhhh...memang laki yang terbaikkk la lu bro kasi bini guna ini termos buat letak susu pergi keje...gua dah susun baik2 dalam gua punyer koleksi ini termos..talak boleh keluar lagi buat masa skang...sikit masa lagi tak tahu la...he3..apa2 hal pon syabas bro sebab dah dapat ini barang...teruskan usaha bro!!!

    BalasPadam