Khamis, 7 Jun 2012

BEKAS AIR 3D TOM N JERRY

Assalamualaikum.  Nak cerita ringkas jer.  Jalan jalan di Giant lagi aku masuk kat Guardian.  So, ternampak pek colgate berserta bekas air 3D Tom n Jerry.  Bekas air yang cantik ni memang sesuai untuk anak aku.  Dia pun minat Tom n Jerry ni.  Bagus untuk menggalakkan anak aku banyak minum air masak.



KENA PAKAI SPEK 3D KUT BARU NAMPAK TIMBUL
TAPI SPEK MATA KENE BELI LAIN LA


Ada 4 design kesemuanya, tapi time aku beli ni hanya tinggal sepeket kaler kuning ni ajer.  Laku sangat kut.  Lawa design dia.


Kepada rakan-rakan collector, dapatkanlah kesemuanya.  Aku dapat satu ni pun alhamdulillah la.  Sekian.

2 ulasan:

  1. gua like ini barang!! bagus jugak teknik psiko untuk galakkan anak minum air masak banyak2...untuk kesihatan la katakan...klu dia keluarkan yang boboiboy mmg lagi terbaikkkk sebenarnya..apa2 hal pn mmg terbaik dan menarik bnda alah nih..syabas bro!!!

    BalasPadam
  2. nak cari gak la.. ari 2 ada nampak kat giant, so beli la.. tapi jenis pelekat.. bila tebus dia kata dah habis stok.. last2 dia bg cawan upin dan ipin.. betui2 tak puas ati.. sebab gambar plekat bekas air tp dapat cawan je..

    BalasPadam