Jumaat, 21 Disember 2012

DARI BILIK AIR KE RAK SIMPANAN

Assamualaikum.  Aku dari dulu lagi memang tak perasan langsung kewujudan bekas ni dalam bilik air rumah mak aku.  Baru hari tuh perasan time anak nak mandi.  Sebab kedudukan bekas ni menyababkan label Milo terlindung.  Bekas ni telah berkhidmat dalam bilik air sebagai bekas menyimpan berus basuh dan sabun basuh.  Disebabkan dah lama dia duk kat situ aku pun menamatkanlah perkhidmatan dia dan bagi dia berehat dalam rak simpanan koleksi aku.  Kira naik pangkatla nih..


BASKETBALL..ADA SUKAN LAIN KUT


ADA PENUTUP KE TIDAK?
 AKU PUN TAK TAU




4 ulasan:

  1. yang ini ada penutup tapi ada yang warna hitam ada yang warna hijau, saya belum ada yang warna ini lagi, syabas!

    BalasPadam
    Balasan
    1. ooo..baru tau..terima kasih. Kalau ada nak jual kat saya boleh inform..

      Padam
  2. wah.. betul2 naik pangkat.. dapat la dia berehat.. sy 1 pun x ada.. hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ni kebetulan ajer terjumpa..kalau tak memang duk kat situ ajer la dia

      Padam